Oh nee.... Waar kunnen we je mee helpen?

Sorry, sorry, duizendmaal sorry. Ook wij zijn maar mensen en maken soms fouten en slaan ook wij wel eens de plank mis. U bent daar dus de dupe van. 

Hoe nu verder?

  • We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klachtenservice. We zijn elke dag tot 23.59 uur `s avonds bereikbaar via info@togethersmart.nl of bezoek onze Facebook of Instagram pagina
  • Niet tevreden met het antwoord? Zoek het hogerop en schrijf onze directie aan. Je kunt hem bereiken via de email(info@togethersmart.nl) of stuur een brief naar ons kantoor.

Heeft hij je niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de geschillen commissie DigiDispuut.  Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform.

    Design by Mell Marketing

    linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram